[BSD] ssh segfault

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Júl. 17., Szo, 20:03:57 CEST

2010.07.17. 11:26 keltezéssel, Adam Szilveszter írta:
> Sziasztok!
>
> Nem állítom, hogy "megvan", mármint a hiba oka, de azt most már saját
> tapasztalatból is alá tudom támasztani, hogy nagyon kellemetlen
> eredményekre vezet, ha a rendszeren egyszerre van fenn az
> openssl az alaprendszerből és a portsból. Ezért gyakorlatilag csak az
> marad, hogy amennyiben egy port kedvéért (vagy más miatt) muszáj
> feltenni az openssl portot, akkor sajnos az alaprendszerben lévőt le
> kell tiltani és ki kell törölni, és mindent újra kell fordítani, ami
> használta. Nagy élmény...

En ennel ugyesebb voltam :) Mivel lathatoan a linker vergodott es a
base-t nem akartam bantani, igy maradt a make.conf-ban a
WITH_OPENSSL_BASE=yes-t, a meltatlankodas ellenere leszedtem a portsbol
felrakott openssl-t, utana portmaster --check-depends-szel megneztem,
minek tamadtak dependency gondjai, azokat ujraforditottam, igy mar nem
akarta felrakni az openssl-t a portsbol es az idezet sirankozas is
megszunt, a csomagok is lefordultak, sot azota segfault sincs.
Szorgalombol lefuttattam meg egy portmaster -af-et is, de ezzel inkabb
csak Sztahanov elvtars emlekenek hodoltam...