[BSD] ssh segfault

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2010. Júl. 17., Szo, 11:26:08 CEST

Sziasztok!

Nem állítom, hogy "megvan", mármint a hiba oka, de azt most már saját
tapasztalatból is alá tudom támasztani, hogy nagyon kellemetlen
eredményekre vezet, ha a rendszeren egyszerre van fenn az
openssl az alaprendszerből és a portsból. Ezért gyakorlatilag csak az
marad, hogy amennyiben egy port kedvéért (vagy más miatt) muszáj
feltenni az openssl portot, akkor sajnos az alaprendszerben lévőt le
kell tiltani és ki kell törölni, és mindent újra kell fordítani, ami
használta. Nagy élmény...

BSD: An Operating System, Not a Religion.