[BSD] ssh segfault

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Júl. 6., K, 11:06:13 CEST

On 2010.07.05. 18:42, Adam Szilveszter wrote:
> Szia!
>
> Szerintem kezdesz rájönni a hiba okára. Az okozhat gondot, ha az egyik
> alkalmazás az alaprendszerben lévő, egy másik pedig a portsban lévő
> openssl-el van fordítva.

Igen, ezen en is elgondolkoztam, mert egyes esetekben mindkettot
betolti, pl az ssh betolti egyszer a /usr/lib-ben levot maganak, es
egyszer a /usr/local/lib-ben levot az nss-ldap miatt. De pl a tar csak
az nss-ldap miatt tolti be a /usr/local/lib-ben levot, es az is
segfaultol. Mivel eddig az openssl kerult fel utoljara a tesztgepekre (
a produktivra is, de ott azota volt ports upgrade), most megy egy
portmaster -fa a tesztgepen ugy, hogy mar fent van az openssl, majd
kiderul...

> Ezért akkor az lehet a megoldás, hogy az
> alaprendszerben beírod a src.conf-ba, hogy WITHOUT_CRYPT=yes, csinálsz
> egy build/installworldot, aztán make check-old-al kidobatod, hogy mik
> azok az elemek, amik már nem kellenek az alaprendszerbe, ezeket törlöd,
> make.conf-ba beteszed, hogy WITH_OPENSSL_PORT=yes majd
> portsból teszed fel az openssl-t, az openssh-t, meg ami még kell.

A without crypt nem fogja a kinyirni a libcrypt kornyeket?

> Így
> mindegyik garantáltan azzal egyféle openssl libbel fog fordulni.

A base-t nem nagyon szeretnem piszkalni produktiv kornyezetben.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>