[BSD] ssh segfault

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2010. Júl. 5., H, 18:42:33 CEST

Szia!

Szerintem kezdesz rájönni a hiba okára. Az okozhat gondot, ha az egyik
alkalmazás az alaprendszerben lévő, egy másik pedig a portsban lévő
openssl-el van fordítva. Ezért akkor az lehet a megoldás, hogy az
alaprendszerben beírod a src.conf-ba, hogy WITHOUT_CRYPT=yes, csinálsz
egy build/installworldot, aztán make check-old-al kidobatod, hogy mik
azok az elemek, amik már nem kellenek az alaprendszerbe, ezeket törlöd,  a
make.conf-ba beteszed, hogy WITH_OPENSSL_PORT=yes majd
portsból teszed fel az openssl-t, az openssh-t, meg ami még kell. Így
mindegyik garantáltan azzal egyféle openssl libbel fog fordulni.

Egy próbát megér...

BSD: An Operating System, Not a Religion.