[BSD] freebsd 8.0

Szabolcs Tóth speeedfire at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 15:58:55 CET

Üdv!

> Aligha. ~/.lang.conf nevű állomány nem létezik, pontosabban, ha
> létrehozod, se történik semmi. Szerintem ha pontosan követed a leírást,
> akkor menni fog.

http://www.freebsd.org/doc/hu/books/handbook/using-localization.html

Ezen az oldalon pedig ott van: "23.3.4.1.1.1. Felhasználói szintű beállítás"
Lehet, hogy nem a legjobb részét csináltam, linux alatt eddig nem volt
ilyen probléma, mivel ott telepítésnél be lett állítva a nyelv és a
letöltött programok is ezen a nyelven működtek.
Bár a nyelv a legkevesebb.

> Egy próba pl:
>
> $ env FTP_PASSIVE_MODE=yes pkg_add -r -v valami

Ezzel a módszerrel rendesen működik. Akkor a gnome állította volna el
a tűzfalat?
Konzolból aktív vagyok, gnome alatt meg nem. Vagy konzol alatt alapból
passiv lennék?
Mindenesetre már tudom, miért nem ment eddig.

> Ja és még két apró, de hasznos dolog: listákon hasznos, ha nem mindig az
> előző válasz fölé írod a tiedet, mert úgy nehéz olvasni. Másrészt nem
> kell HTML-ben levelezni, jó lesz a sima szöveg is.

Általában az alap beállításokat szoktam használni. Elnézést.

Speeedfire