[BSD] freebsd 8.0

Szabolcs Tóth speeedfire at gmail.com
2010. Jan. 14., Cs, 16:57:59 CET

Szia!

Sajnos, nem sikerült megoldani a localizációs problémámat. A leírás alapján
csináltam meg a ~/.lang_conf fájl szerkesztésével. A cikk ezt a megoldást
preferálta.
De nem tudom kiválasztani és a gdm sem jeleníti meg a language menüben.
Nem tudom mit csináltam rosszul.
A gnome alatti pkg_add -r -v akarmi kimenetre meg az jött, hogy csatlakozik
a szerverhez, van üdvözlő, sikeres belépés kiválasztja a megfelelő könyvtárt
majd kiírja, hogy:
PORT 10,0,2,15,209,201
500 Illegal PORT range rejected.
Azt nem értem miért nincs ott a 21-es port, mikor az az alapértelmezett.
Valószínű, hogy ez okozza a problémát. Ez valami tűzfal beállítás miatt
lehet? Esetleg juzer error?
A localizációval még szenvedek, megkeresem a gnome oldalát is.

Speeedfire