[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Ápr. 16., P, 13:49:06 CEST

On 04/16/10 13:23, Gabor HALASZ wrote:
> Vegigolvasgatva a hozzaszolasokat, szerintem pont ez a modszer az,
> ahogyan hozza sem szabad kezdeni, mert ugyanoda fog jutni az egesz,
> ahol a most tart a bsd.hu vagy a linux.hu es sok egyebb...

    Szerencsere nem, mert meg idoben szoltal! :)

> Szerintem eloszor pozicionalni kellene az egeszet

    Nekem a celom mindossze annyi volt a celom, hogy revertelni tudjam
azt a csuf commitot :)  Mert igenis van ,,magyar BSD kozelet'', csak jol
titkoljuk.
    Komolyra forditva a szot:  a forumozast mintha leszavaztuk volna, a
hirek aggregalasa reszemrol csak biztonsagi megoldas (de meg jo is
kisulhet belole), a HUP-pal nyilvan nem tudjuk felvenni a versenyt.

> valamivel (sokkal) tobbet kell nyujtania, hogy merheto sikere legyen a
> projektnek

    Jo hozzaallas!  Neked egyebkent van otleted?

> Egyaltalan, mi van most a bsd egyesulettel, tud rola valaki valamit a
> cimen kivul? Milyen a viszonya a bsd.hu sitettal?

    Egyebkent leginkabb emiatt zajongok itt a listan, mert ezek a
kerdesek mar nem eloszor hangzanak el.
    En szoktam volt sorozesekre jarni, ott bele lehet futni tagokba,
toluk meg lehet tudni a reszleteket szemelyesen es interaktivan.

> A site finanszirozasara sem artana gondolni

    Ennek koltsegeit a hoszterek tudjak megmondani.

:g