[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Ápr. 16., P, 13:23:59 CEST

On 2010.04.16. 9:24, s.o.t.o. wrote:
> hali
>
> 2010/4/15 Gabor PALI <pgj at freebsd.org <mailto:pgj at freebsd.org>>
>
>     On 04/15/10 22:43, s.o.t.o. wrote:
>      > talan erdemes lenne inditani egy szavazast a HUP-on, hogy van-e
>      > igeny egy bsd-s oldalra
>
>         Tamogatom.  A hozzatartozo forumon raadasul jol meg is lehet vitatni
>     a temat, mar majdnem feler egy felhivassal.  Csinalja valaki?
>
> ha eddig nem csinalta meg senki, en megcsinalom
> a kiiras ez lenne:
> "Szerintetek van igeny egy magyar nyelvu bsd-s oldalra?"
> * igen
> [...]

Vegigolvasgatva a hozzaszolasokat, szerintem pont ez a modszer az,
ahogyan hozza sem szabad kezdeni, mert ugyanoda fog jutni az egesz, ahol
a most tart a bsd.hu vagy a linux.hu es sok egyebb...
Szerintem eloszor pozicionalni kellene az egeszet, kinek szol, mirol
szol, szakmai vagy marketing/bulvar, milyen szinvonalon, stb...Egy ujabb
hup klonnak, a hup hirek mirrorozasanak, forumokon agyatlankodasnak,
stb...szerintem pont nulla ertelme van, annal valamivel (sokkal) tobbet
kell nyujtania, hogy merheto sikere legyen a projektnek; anelkul igazan
sok ertelmet nem latom, hogy bsd hasznalok gyozkodjek egymast, milyen jo
a bsd :) A felmerulo muszaki problemakat is meg tudjuk beszelni.

Egyaltalan, mi van most a bsd egyesulettel, tud rola valaki valamit a
cimen kivul? Milyen a viszonya a bsd.hu sitettal? A site
finanszirozasara sem artana gondolni, mert azon tul, hogy a hup-on lesz
egy link ra, es itt is tudunk rola, ez meg eleg szuk kor szerintem
ahhoz, hogy erdemes legyen csinalni; igy valamennyi reklamot alighanem
szukseges lesz vasarolni, a bsd egyesulet pedig gyujti az 1%-os
felajanlasokat, mig annak nem talaltam nyomat, hogy mire is kolti el
(annak sem, hogy kozgyules lett volna, de ez lehet a google hibaja is),
de akar a site reklamozasara is elkoltheto lenne egy resze (ha
egyaltalan szambaveheto osszegrol van szo).

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>