[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Ápr. 15., Cs, 22:39:29 CEST

On 04/15/10 22:31, Berta Sándor wrote:
> Átfutottam a bsdmag.org -ot és kedvet kaptam a fordításhoz.

    Igen, megneztem idokozben en is, eleg rovidek a cikkek, kb. a doc
repoban levoekhez hasonlo hosszusaguak.  Annak idejen kb. 3-4 ora volt a
szintidom, de kenyelmes tempoban ket het alatt meg lehet csinalni egyet.

> Az idővel én is hadilábon állok, de egy lektor és egy szerkesztő
> nagyon sokat segíthet.

    Ezeket tudom vallalni, ha vannak forditasok.

> Annyi hátrányom van, hogy csak a freebsd-t ismerem.

    A tobbi BSD eseteben majd megkerjuk a jartas kollegakat, szoval ez
szerintem megoldhato.

> Itt is találtam fordításra érdemes cikket:
> http://www.freebsd.org/news/press.html

    Igen, egy ideje mar forditgatom a roluk keszult bejelenteseket, en
is gondoltam ezek forditasara.

> A techrepublic szinvonalán lehetne rövid 5-600 karakteres cikket is
> összeütni [..] erre vállalkoznék, persze csak lektori támogatással.

    Ezen a fronton segitek, amiben tudok.

:g