[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 21:47:54 CEST

Halihó!

Gabor PALI írta:
>   Szerintem sosincs keso.

  Ez így van... :)

> Ugy erzem, itt alapvetoen nem teljesen a hosztolasrol szol a
> tortenet, hanem egy ertelmes (de legalabb is havonta frissitett) BSD
> oldal kialakitasarol (mint amelyik annak idejen volt).

  Igen, pont erre gondoltam. Bár sok időm nincs a javaforum.hu mellett, de egy
hasonló portált ki tudnék alakítani a bsd.hu portálhoz, és ha lenne akik
írnának, tehát kapnék tartalmi segítséget, akkor tudnám adminisztrálni.

>   A cel talan egy komplett magyar nyelvu BSD honlap kialakitasa
> lehetne, ahol mindenki kepviseltethetne a sajat kedvenc valtozatat.  A
> FreeBSD eseteben a magyar dokumentacios projekt mar igyekezett par
> lyukat betomni, de ahogy peldaul a te ZFS + jail leirasod is mutatja,
> akadnak azert meg dolgok, amelyekrol lehetne irni.

  Mindig mindenről lehetne írni, a kérdés mindig az, hogy mennyi idő és
lehetőség van rá... :)

>   Meg kellene probalnunk felmerni, hogy egyaltalan lenne-e igeny erre,
> es igen, akkor kik vallalkoznanak a feladatra.  Nekem ugy tunik,
> mintha idokozben a HUP lassan atvette volna a BSD.hu szerepet is,
> tehat megvan annak az eselye is, hogy felesleges eroltetni.

  Ez is igaz. Egy újabb portál nem feltétlen szükséges.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor