[BSD] fbsd + bt878

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2009. Már. 10., K, 10:00:36 CET

Szia,

Sosem késő :-), köszi a választ.

Megnéztem a zoneminder-t, elég komolynak látszik, lehet az lesz az
irány, de freebsd-re nem a legutolsó verzió van meg, ráadásul elég
komplex-nek látszott elsőre, úgyhogy én is először ffmpeg (nem tudtam
életre lehelni), majd mencoder irányba mentem. Nem TV-ből akarok
felvenni, hanem a kompozit bemenetről kamerát, x11 az nincs a gépen.
Végül ez lett:

TMP_DATE="`date +%s`"
TMP_FILE="camera_$TMP_DATE"
mencoder tv:/// -tv input=0 -of mpeg -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg1video -oac copy -vf scale,harddup -o $TMP_FILE.mpg

Nem tudom mennyire jó, de legalább működik. Igaz jelenleg olyan mpg-t
csinál, amit csak és kizárólag VLC-vel tudok megnézni Windows-on, valami
speckó formátum lehet, pedig azt mondtam neki, hogy mpeg1video. De az
idő rövidsége sajnos ennyit engedett. Mindenesetre most úgy ahogy megy,
ha esetleg van még ötlet, szívesen várom, változtatni még lehet rajta,
csak gyorsan el kellett indítani.

Ami továbbra is érdekelne, hogyan tudom x percenként új állományra
váltani a felvételt. Jelenleg megoldás a while ciklus lehet és az új
állomány mindig az aktuális epoch-ot kapja. De hátha van ennél jobb
megoldás is.

Üdv,
Zsolt