[BSD] fbsd + bt878

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2009. Már. 9., H, 22:59:47 CET

Hello,

Értem, hogy egy kicsit kesve, de gondoltam hogy talan hasznos lehet. En
ilyen chipes kartyan nezek TV-t.
a parancs emigyen fest:
mplayer -tv
channel=36:input=1:driver=bsdbt848:device=/dev/tuner:width=320:height=240:norm=PAL
-nosound -vf crop=320:240,hqdn3d tv://
36-os csatornan van a video, amin keresztül taviranyitom. de van am
csatorna listam is. A legkenyelmesebben mukodo csatorna listat az xawtv
segitsegevel tudtam osszeallitani.

udv: Gyuri