[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2009. Júl. 20., H, 14:23:38 CEST

hello,

> spamszűrőt, mert az sem rossz, de a saját tapasztalatom alapján a
> greylist előtt 4-6000db levélből kb a fele volt spam, ami nekem jött
> naponta, most 300-1500db levélből 1-3db spam érkezik a spamszűrőbe és
> hetente egy postafiókomba.

jah, ha mar mennyisegi adatok is elhangzanak: azert az sem
mindegy, hogy egy nap 50-60e (!) emailt kell a
spamszuronek/virusirtonak atneznie, vagy 5-6000-et _csak_.
Mindezt azert, hogy az 50e emailbol 45e-et betegyen a spam
mappaba... :)

Egy (korabban) eleg nagyforgalmu (cegcsoport) mail szerver
eseteben kb a 90%-at kivagta, es meg ekkor sem volt semmi panasz.

A legtobb statisztikai adat kb ennyit mond, hogy igy csokken a
forgalom.

a.