[BSD] web server config

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 15., Cs, 08:25:45 CET

2009. január 15. 7:57 Jana Attila írta, <jana.attila at freemail.hu>:

> Nos Gábor ezt inkább a saját címedre küldtem mert nem tudom,hogy a csatolt
> fájlokat átküldik e a levélsitáról.
> Ja az ftpd -t hogyan kell beállítani az /etc/rc.conf -ba be van kapcsolva
> ftpd_enable="YES"
> indulásnál ezt irja :
> ftpd[1115]:control socket: Couldn't bind to any socket.

Hello.

httpd.conf-ban.

Ezt:

<IfModule dir_module>
    DirectoryIndex index.html
</IfModule>

Erre:

<IfModule dir_module>
    DirectoryIndex index.html index.htm index.php
</IfModule>

Ezt:

DocumentRoot "/www/attila-home.hu"

Erre:

DocumentRoot "/usr/local/apache2/htdocs"

Ez alá (AddType application/x-gzip .gz .tgz) ezeket:

AddType application/x-httpd-php .php
AddType application/x-httpd-php-source .phps

A httpd-vhosts.conf-ban a <VirtualHost *> résznél a DocumentRoot /www/
attila-home.hu -t írd át DocumentRoot /usr/local/apache2/htdocs/
attila-home.hu -ra.

mkdir -p /usr/local/apache2/htdocs/attila-home.hu && cd
/usr/local/apache2/htdocs/attila-home.hu

Aztán csinálj egy egy fájlt .php kiterjesztéssel, index.php néven ami ezt
kell hogy tartalmazza:

<?php
phpinfo();
?>

chown -R www-data:www-data /usr/local/apache2/htdocs
/usr/local/etc/rc.d/apache2 restart

Ha megnyitod a http://attila-home.hu -t a böngészőben, a php tulajdonságait
kellene látnod.

Az ftp-ben nem tudok segíteni, de itt van egy egész türhető leírás:
http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=591
--------- következő rész ---------