[BSD] web server config

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 15., Cs, 02:25:39 CET

> Volt olyan aki azt mondta, hogy nem éri meg a FreeBSD-vel foglalkozni mert
> már elavul. Ez igaz? Milyen OP.SYSTEM-en csináljak akkor webserver. Nekem a
> FreeBSD tetszik csak még sokat kell vele foglalkoznom, hogy kezelni tudjam.
> Ja a Bind-et nem kell beállítani? Nem megy a névfordítás. azt mondták hogy
> nem megy NS server.
> Mit kell csinálni??????
>
> Előre is köszönöm a válaszokat!!!

Aki azt mondta feltehetőleg nem ért hozzá. A FreeBSD szerintem a legjobban
karbantartott, legstabilabb oprendszer egyike, szervernek legalábbis.
Kipróbáltam sok mindent, de már ragaszkodom a FreeBSD-hez. A bind-et akkor
kell beállítani, ha te akarsz lenni egy dns návfeloldására használt szerver,
különben a szolgáltatód dns szervereit kell használni. Valószínű hogy nincs
jól beállítva a dns szerverek ip címe. Ezt a /etc/resolv.conf fájlban tudod
megadni, és a ping freebsd.org parancsal tudod tesztelni vagy a host
freebsd.org parancsal a névfeloldást. Megéri elolvasni a Magyar nyelvű
dokumentációt. Első körben én is azt gondoltam hogy azért mondogatják a
doksi linkjét mert lusták a srácok válaszolni, de nem így van, tényleg
átlátható és lehet belőle okosodni.
--------- következő rész ---------