[BSD] Lista archivalas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2009. Feb. 15., V, 13:49:20 CET

Szia!

On Sat, Feb 14, 2009 at 12:21:18PM +0100, Gabor PALI wrote:
> megtoldani.  Nem lenne egyszerubb most mar a mailman reszekent erkezo
> pipermailre bizni ezt a nemes feladatot?  Ahogy neztem, remekul kezeli
> az UTF8-ban kuldott leveleket, nem kell az archivumot evente forgatni
> (talan nem tudjatok, de a korabbi valtozatnak volt egy olyan
> szepseghibaja, hogy kb. 2007 ota ugyanabba a konyvtar gyujtogette a
> hypermail a leveleket -- valamiert igy volt beallitva), es szerintem meg
> sok minden mas jelentosen leegyszerusodne.

Szerintem de. Egyébként is annak van lehetősége a leginkább ebbe
beleszólni, aki a munkát vállalja, de jelen esetben szerintem nem szól
amúgy sem semmi a változtatás ellen.

>     Ennek az ara persze az lenne, hogy valamivel megvaltozna a felulet
> (esetleg erdemes kideriteni, mennyire formazhato a mostani kinezetere),

Ez legyen a legnagyobb baj. Szerintem nem sok ember van, aki kimondottan
a layout miatt látogatná az archívumot.

> viszont mivel szinte a lista osszes korabbi levele megvan, valoszinuleg
> at tudjuk konvertalni es igy teljesen fel is valthatna a regit.  Esetleg
> lattok ebben valami kivetnivalot, vagy meg tudjatok mondani, miert volt
> szukseg a hypermail + swish kombinaciora (annyit tudok, hogy regen meg
> nem volt pipermail)?

Meg azért, mert még régebben mailman se volt, hanem majordomo, és a
lista már akkor is megvolt.

Szerintem nyugodtan lehet váltani.

BSD: An Operating System, Not a Religion.