[BSD] Lista archivalas

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2009. Feb. 14., Szo, 12:21:18 CET

Sziasztok!

    A koltoztetes kozben sikerult alaposan megismerkednem a lista
archivalasa mogott allo technikaval (hypermail + swish-e), amely
mukodik, viszont eleg sok hattermunkaval (szkript) kellett meg
megtoldani.  Nem lenne egyszerubb most mar a mailman reszekent erkezo
pipermailre bizni ezt a nemes feladatot?  Ahogy neztem, remekul kezeli
az UTF8-ban kuldott leveleket, nem kell az archivumot evente forgatni
(talan nem tudjatok, de a korabbi valtozatnak volt egy olyan
szepseghibaja, hogy kb. 2007 ota ugyanabba a konyvtar gyujtogette a
hypermail a leveleket -- valamiert igy volt beallitva), es szerintem meg
sok minden mas jelentosen leegyszerusodne.
    Ennek az ara persze az lenne, hogy valamivel megvaltozna a felulet
(esetleg erdemes kideriteni, mennyire formazhato a mostani kinezetere),
viszont mivel szinte a lista osszes korabbi levele megvan, valoszinuleg
at tudjuk konvertalni es igy teljesen fel is valthatna a regit.  Esetleg
lattok ebben valami kivetnivalot, vagy meg tudjatok mondani, miert volt
szukseg a hypermail + swish kombinaciora (annyit tudok, hogy regen meg
nem volt pipermail)?
    Ha nincs ellenvetes, akkor en terveznek egy ilyen atalakitast,
mondjuk marcius elejetol kezdodoen.

:g