[BSD] ekezetes fajlnevek volt:Re: MC keret hianyzas

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2009. Feb. 6., P, 09:44:29 CET

On Fri, 6 Feb 2009, SZTANKAY Zsolt wrote:

> Illetve meg egy dolog, az UTF8 mennyire mukodokepes FBSD alatt? Mert
> kapcsolo van ra MC-ben, csak nem tudom mennyire van ertelme bekapcsolni.
> Mert jo par allomanynevem UTF8-as, Linux meg Windows forras miatt es
> azokat eleg nyogvenyelos FBSD alatt kezelni. Nem eletbevago, de ha tudom
> jobban kezelni, akkor miert ne.

Almos konyvek szerint az a jo, ha allomany nevekben csak ascii betukeszlet
karakterei szerepelnek. Nekunk volt mar problemank tobb millio Ft-os csoda
automatizalt mentorendszer az ekezetes nevu allomanyokat siman nem
mentette. Ha bekapcsoltuk, hogy debug szintu logokkat generaljon, akkor
egyszeru jelezte, hogy nem tudja menteni. A support azt mondta, hogy ne
hasznaljunk ekezetes fajlneveket. Tanits meg erre egy Windows usert....

Udv:
 	Janos