[BSD] MC keret hianyzas

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2009. Feb. 6., P, 09:37:14 CET

Zahemszky Gábor írta:

> Nem, de ha újra frissítesz, akkor elvileg már jó. Legalábbis a
> freshports.org -on olvasható commit alapján :-)
Es tenyleg, koszi szepen. :-) Lefordítja es keret is lett. Akkor most
marad igy.

Olyat lehet tudni, hogy melyik a "jobb", az ncurses vagy a slang?

Illetve meg egy dolog, az UTF8 mennyire mukodokepes FBSD alatt? Mert
kapcsolo van ra MC-ben, csak nem tudom mennyire van ertelme bekapcsolni.
Mert jo par allomanynevem UTF8-as, Linux meg Windows forras miatt es
azokat eleg nyogvenyelos FBSD alatt kezelni. Nem eletbevago, de ha tudom
jobban kezelni, akkor miert ne.

Udv,
Zsolt