[BSD] Gnome 2.26.3 és az ékezetes fájlnevek

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Dec. 3., Cs, 11:01:12 CET

> Eddig a gimp magyar változatát használtam.
> Van mód arra, hogy a bsd pkg-ban levő gimpen magyar menűt állítsak be?
Szia,

Ha Gnome-ban System/Administration/Language alatt telepíted a magyar
nyelvet, beállítod alapértelmezésnek a magyart. Utána logout, aztán -
feltéve hogy gdm-et használsz - login előtt nézd meg hogy milyen nyelv
van kiválasztva. Elvileg a Gimp fölteszi a message catalog-okat minden
nyelvhez, és az aktuális locale határozza meg hogy milyen nyelven
jelennek meg a menük.

Előtte esetleg próbáld ki ezt:

setenv LANG hu_HU.UTF-8
setenv GDM_LANG hu_HU.UTF-8
gimp

Most épp nincs nálam Gnome-os FreeBSD, de Ubuntu alatt az alábbi kiadása
után:

gandalf at laci:~$ declare -x GDM_LANG="en_US.UTF-8"
gandalf at laci:~$ declare -x LANG="en_US.UTF-8"
gandalf at laci:~$ gimp

már angolul jött be. (Egyébként meg magyarul...)

Üdv,

   Laci

believed to be clean.