[BSD] [Egyesulet] BSD eloadasok az SFD-n

Légrádi Gábor legradi.gabor at nik.bmf.hu
2009. Aug. 10., H, 14:39:08 CEST

Hahó!

Bocsánat, hogy belekérdezek: én tudom rosszul, hogy a HAMMER a Dragonfly-ban van, s még csak tervezik. hogy a FreeBSD-re is portolják?

Ahogy én olvastam: "I personally believe that the FreeBSD community as a whole should
focus on ZFS for now. It has the momentum and the most interest
on their lists." (Matthew Dillon)

Gábor