[BSD] [Egyesulet] BSD eloadasok az SFD-n

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 10., H, 14:31:35 CEST

Halihó!

Robert Nagy írta:
> A ZFS minden csak nem hasznalhato FreeBSD-n, nagyobb terhelesnel
> 2 perc alatt osszefossa magat.
> Ha mar BSD -nel jarunk akkor inkabb HAMMER -t kene demozni nem pedig
> ZFS -t.

  Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a HAMMER biztonságosabb és stabilabb,
mint a ZFS... :)

  Szerintem mindenki örül a felajánlásodnak - remélem komolyan gondoltad, hogy
előadnál HAMMER témakörben. Ha esetleg túl sok lenne az előadó, akkor én
visszalépek, mivel teljesen dokumentált a wiki oldalon az, amiről demót adnék
elő.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor