[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Sze. 11., Cs, 19:23:05 CEST

Üdv

Kezdő vagyok még FreeBSD-ben és tapasztaltabbak tanácsára lenne szükségem.
Egy scponly nevű programot telepítettem portsból
és a guis ablakban bepipáltam mindennek a támogatását, gondolta a fene, hogy
ő majd elkezdi a gnomtól kezdve minden felpakolgatását,
abban bíztam hogy majd úgy települ, hogy amennyiben a kérdéses programmal
együtt kell működni akkor együtt fog tudni működni,
de a lényeg, hogy otthagytam a gépet mert közben jöttek hozzám, eltelt 30
perc és még mindig telepített, akkor vettem észre hogy
minden féle gtk, meg asztali alkalmazásokhoz használt dolgokat pakolgatott
fel sorban egymás után, meg automatikusan vette fel a daemon
felhasználókat. A telepítést természetesen félbeszakítottam mert egy
szerverre ezek feleseleges programok és helyet is foglal jócskán.
Mivel erről log nem készült úgy mint debianon szokott lenni dpkg log, hogyan
tudnám levakarni a gépről a feleslegesen felpakolt cuccokat? Vagy
ez egy bukott ügy már? Vagy még is van log valahol és akkor make deinstall ?
--------- következő rész ---------