[BSD] nagy HTML nyomtatása

Papp Tamás tompos at martos.bme.hu
2008. Okt. 16., Cs, 16:23:54 CEST

Laszlo Nagy wrote:
> Nincs. (Na jó ha nagyon kell akkor lesz de ne már hogy FreeBSD vagy
> Linux ne tudja!)

En ha jol vagom, tudja, csak az FF akad ki, vagy a cups pdf drivere.
> [...]
> kellene szétvágni a táblázatot és új lapot kezdeni stb de nem is annyira
> érdekel. Az egész nem több mint 40 lap, inkább kevesebb. Nevetséges hogy
> ezzel nem birkózik meg egy 2GHz-es processzor! Valami szoftveres hiba
> lehet, talán nem számítottak arra hogy valaki több mint 1 lapot nyomtat
> ki. (???)
>
> De nem is ragaszkodom a firefox-hoz, biztos van olyan program amit nem
> rontottak ennyire el. Ezért is írtam erre a listára, hátha valaki tud
> másik programot amivel lehet HTML-t nyomtatni. Oké tudom, internet

Aha, en eddig azt hittem, eleve csak pdf-be probaltad nyomtatni, en meg
arra utaltam, hogy ne oda, hanem a nyomtatora kuldd egybol.

Ugye, hogy mennyivel jobb, ha leirod tisztessegesen.

Probald ki, hogy

1. reszletekben nyomtatod ki, akkor is ezt csinalja?
2. copy&paste -> ooo, vagy akarmi mas es onnan nyomtatni
3. opera
4. ps-be esetleg vhogy?
5. html kovertalasa pdf-be vagy barmi masba vmilyen celprogrammal.
6. nincs az FF-nek vagy epp egy processnek beallitva vmilyen memoriakorlat?

tompos