[BSD] nagy HTML nyomtatása

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2008. Okt. 16., Cs, 16:20:13 CEST

> 1. vindoz-zal?

Nincs. (Na jó ha nagyon kell akkor lesz de ne már hogy FreeBSD vagy
Linux ne tudja!)
> 2. nyomtatoval?

Persze, nagyon elmés válasz. :-) De hogyan kerül át a nyomtatóra??? Azt
ne mond hogy USB kábelen mert felkötöm magam. :-D

Ha nem lenne világos a probléma:

- firefox meg tudja nyitni a nagy HTML file-t
- ki tudom választani a nyomtatás menüpontot, és a nyomtatót is
- a nyomtatóra már nem megy át adat, és ebben NEM a nyomtató a hibás
- ezt igazolja, hogy ha CUPS/PDF driver segítségével a file-ba
nyomtatást választok, akkor sem fejeződik be a nyomtatás belátható időn
belül.
- a  választott pdf file létre sem jön a megadott helyen
- lapok számát pontosan nem tudom megmondani mert a print preview is
lefagy - ez is azt mutatja hogy CUPS-ig már nem jut el adat

Kiteszi a kis ablakot hogy "printing..." és ebben megjelenik egy
barátságos "preparing..." üzenet. CPU fölmegy 100%-ra, és úgy marad. Én
nem tudom mit csinál, lehet hogy igazítást számol, vagy megpróbálja hogy
kellene szétvágni a táblázatot és új lapot kezdeni stb de nem is annyira
érdekel. Az egész nem több mint 40 lap, inkább kevesebb. Nevetséges hogy
ezzel nem birkózik meg egy 2GHz-es processzor! Valami szoftveres hiba
lehet, talán nem számítottak arra hogy valaki több mint 1 lapot nyomtat
ki. (???)

De nem is ragaszkodom a firefox-hoz, biztos van olyan program amit nem
rontottak ennyire el. Ezért is írtam erre a listára, hátha valaki tud
másik programot amivel lehet HTML-t nyomtatni. Oké tudom, internet
explorer, de ne már, ez olyan égő!

Üdv,