[BSD] ARM-ra BSD

BEREGNYEI Balazs bereg at impulzus.com
2008. Okt. 1., Sze, 18:34:50 CEST

Hali,

Teljesen kezdo vagyok BSD temajaban, megis arra szantam el magam, hogy
egy sajat tervezesu ARM procis (egesz pontosan AT91RM9200) hardverre
BSD-t installaljak, miutan linuxszal mar jol mukodik. Biztonsagilag
kritikus helyen szeretnem hasznalni, ezert gondoltam, hogy a linux
nem a legjobb valasztas, tul kommersz, tul sokan ismerik.

Gugliztam mar a temaban, de osszesen csak annyit tudok jelenleg,
hogy a procim tamogatva van. A kerdeseim:

- konkretan honnan kell letoltenem BSD-s kernelforrast

- le tudom-e ezt forditani egy linuxos gepen futo ARM cross gcc-vel, vagy
csak eleve BSD-s gepen tudok forditani

- honnan szerezzek installalt, minimalis BSD rendszert, ami nehanyszor 10
MB-nal nem nagyobb, es be tudom-e ezt bootolni egy linuxos NFS szerverrol

Koszi,
BB