[BSD] apache rewrite

Nagy Zoltán A. nyozo at hyadok.hu
2008. Jan. 23., Sze, 14:16:21 CET

Sziasztok!

Apache-proxy erre jó megoldás, konkrétan Zope-os esetben is használható,
a konfigra voltak példák a zope.org-on 2001 körül. Tehát a mod_proxy körül
érdemes keresgélned szvsz. pl. a ProxyPass kulcsszóra.

Ugyan Linuxos leírás, de értelemszerűen *BSD-n is behasználható az elve:
http://www.zope.org/Members/jvprasad/installation

           Nyözö