[BSD] apache rewrite

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2008. Jan. 23., Sze, 14:07:18 CET

Hello Lista!

Nem BSD specifikus kerdesem van, de hatha tud valaki segiteni.

A kovetkezot szeretnem megoldani:
van a http://1.xdomain.hu cim, ami mogott a
http://2.xdomain.hu:8080/site cimnek kene uzemelnie ugy, hogy
1.xdomain.hu cimen elerheto legyen minden ugy, mintha a 8080-as cimen
hivatkoznank ra.
Gondolok itt arra, ha a latogato direkt hivatkozna a
2.xdomain.hu:8080/site/index.html cimre, akkor az a
1.xdomain.hu/index.html cimen legyen elerheto.

Jelenleg az 1.xdomain.hu es a 2.xdomain.hu:8080 ket kulon szerver. Ha a
megoldas egyszerubb lenne ugy, hogy ezek a cimek egy szerveren
uzemeljenek, kesobb ezt is meg tudom oldani.

Probalkoztam az apache mod_rewrite metodusaival, de csak olyan megoldast
talaltam, ami az 1.xdomain.hu-t atalakitja es ezzel gyakorlatilag
atiranyitja a masodik cimre.

Van valakinek valami otlete, hogy hogyan lehetne ezt megoldani?

A 8080-as porton egyebkent egy zope server fut, de a benne levo
virtualhostmonster funkciot a leirasok alapjan nem tudtam beuzemelni,
mivel amiket ott irnak, a nalam levo zope serveren nem letezik.

Koszi
  Andras