[BSD] freebsd 7.0 acpi

Molnár Gábor gabro at insight.co.hu
2008. Jan. 9., Sze, 20:42:40 CET

Ez egy asztali gép (amd x2 5600+ cpu, gigabyte alaplap, 7600gt vga,
semmi extra szerintem)
és szeretném azért az amd cool 'n quiet funkcióját használni, meg ha már
kétmagos akkor azt is.
Bug reportot küldtem azt mondták: This seems to be a problem with the
acpi_hpet driver.
Kipróbáltam a 8.0-current-et is azzal is ez a gond, viszont a
6.2-RELEASE tök jól megy acpi-val.