[BSD] BSD Xen host

Vas József vj3 at freemail.hu
2008. Jan. 9., Sze, 18:56:38 CET

Hello!

Először is üdvözletem és késői B.Ú.É.K. a tisztelt listának.
Régi címem megszűnése miatt egy darabig nem voltam tag, de ha egyszer
kérdezni valóm van, akkor persze eszembe jut a jó öreg lista... :)

Xen hostot szertnék Linux helyett BSD rendszeren csinálni.
Úgy látom, a Xen 3.0 NetBSD alatt támogatott, FreeBSD-n csak készülődik.

Van-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

Működési probléma?
(pl. valamilyen ismert hiba)

Teljesítményéről tud valaki valamit?
- NetBSD 4.0 vs. SLES10sp1
- A virtualizált gépek filerendszereinek teljesítménye - BSD vs. Linux

Nem csak próbára kell, hanem hosszabb távon használni szeretném.
Jobbára paravirtualizált oprendszereket szeretnék futtatni (pl. Novell OES2), de előfordulhat teljes virtualizáció is.

Előre is köszönöm segítségeteket!

Üdv.:
V.J.
--------- következő rész ---------