[BSD] java (es az openoffice.org-2)

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2008. Feb. 26., K, 23:56:07 CET

Halihó!

On Tue, 26 Feb 2008 23:06:44 +0100 Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu>
wrote:

> Minek is? A Makefile-ben benne van a logika, hogy bármelyiket tudja
> használni, ha már fent van. Azt nem tudom, hogy hogyha semmilyen JRE
> nincs fenn akkor melyiket próbálja feltenni, mert úgy én sose
> fordítottam. Mindig volt már JRE a gépen más okból.

Benne van a logika, de egyenesen imádtam, amikor fennlévő sun-os jre
mellé fordult pluszban sun-os jdk is (nem vagyok fejlesztő, és nekem
megy, ment minden sima jre-vel is), valamely verzióváltásnál meg kezdte
feltenni a diablos cuccot, meglévő sun-os mellé.
Mert az "AI" nem azt nézte melyik van már fenn a választékból (freebsd
vagy bsdjava), hanem diablo fenn van? Jah nincs, akkor telepítsünk.
Nem vészes, elférni elfér a diszken, csak számomra egy kicsit olyan
mintha egyszerű wm fordításánál feltenne egyszerre pár DE-t is
pluszban, holott nem kér(t)em rá.
Valamint lassú gépen pár órát hozzáad a fordítás idejéhez, ha talál
distfilet magának, ha nem, akkor leáll. Aminek reggel tudtam örülni.

Globálisan beállítgatni dolgokat azért nem szeretem, mert pár hónap
múlva lehet találgatni, hogy miért sikertelen valamely port upgradje,
emlékezetem szerint anno portconf segítségével is szívtam már valamely
port gpl/gnu átnevezgetésénél.
Így maradtam a port Makefilejának átírásnál,
valamint /usr/ports/UPDATING tanulmányozásánál. Ami(ke)t néha
elfelejte(tt)em megtenni. :)

Részben ezért is szoktam le java, OOo fordításáról, átálltam
esetükben kész csomag(ok) használatára.

> Ez is mehet, de jó ha tudod, hogy az OO.org fejlesztők szerint nem
> biztos, hogy müxik. De persze ha neked ment, akkor nincs gond.

Tudomásul veszem a figyelmeztetésüket, köszönöm a tiédet is, de
éltem/élek a választási lehetőséggel, ami gecko motor egyszeri
fordítása, jelenléte Firefox formájában. Eddig nem tapasztaltam
anomáliákat.

Levtárs kérdezett, én válaszoltam felvértezve desktopos felhasználó
"kemény" tapasztalataimmal. Nem cári ukázt, szabványt adtam ki.
--
Üdvözlettel,				        <\||/>
Cemasko Viktor.				       -=FBSD=-