[BSD] java (es az openoffice.org-2)

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Feb. 26., K, 23:06:44 CET

On Tue, Feb 26, 2008 at 07:47:29PM +0100, Viktor Cemasko wrote:
> Amíg magam fordítottam jre-t, officet, úgy emlékszem sikeresen
> átírogattam office port Makefile-jában jdk-át _sun-osra_, Mozillát

Minek is? A Makefile-ben benne van a logika, hogy bármelyiket tudja
használni, ha már fent van. Azt nem tudom, hogy hogyha semmilyen JRE
nincs fenn akkor melyiket próbálja feltenni, mert úgy én sose
fordítottam. Mindig volt már JRE a gépen más okból.

> Firefoxra (de ezt lehet, hogy eleve globálisan kinyilvánítottam
> make.conf-ban WITH_GECKO= firefox, bocs de nem emlékszem pontosan).

Ez is mehet, de jó ha tudod, hogy az OO.org fejlesztők szerint nem
biztos, hogy müxik. De persze ha neked ment, akkor nincs gond.

BSD: An Operating System, Not a Religion.