[BSD] ami meg a raid korul tortenik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2008. Dec. 22., H, 12:22:45 CET

> Mindezek mellett a Mylex D960 -as MINDEN GOND NELKUL
> felismeri es hasznalja (csak konfiguralni maceras)

Nekem is az a tapasztalatom. ARECA-t használok, ott az van hogy ha
összekeverem a vinyókat (gép kikapcs, lemez pozíció cserél, gép bekapcs)
akkor is "megtalálja" hogy melyik hol van, és BSD oldaláról minden
hardveres raid volume ugyan olyan device alatt látszódik.

Az is igaz viszont hogy ha egy hw raid nem áll föl, akkor abból élő
ember már nem tud kivenni hasznos adatot. :-(