[BSD] ami meg a raid korul tortenik

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2008. Dec. 22., H, 12:08:40 CET

Sziasztok,

Gondoltam, hogy "...csak megnezem magamnak ezt a sw raid -et...".

Fogtam magam, es a hotswap rack -et ranyomtam a gepben levo
AHA2940UW Pro kartyara.
Erre az eredetileg 8 -as scsi id -rol indulo rendszer el sem indult.
(Osszekeverte a da0, da1, da... eszkozneveket.)
Lehet ezt a sorrendet fixalni valahogy?
(Annyi eleg, hogyha a 8 -as id -n levo MINDIG da0 lenne)

Az egesz rendszer uzemszeruen egy 18G -s Quantum Atlas -rol
indul.

Ha menet kozben teszem ra, akkor keveredes ugyan nincs,
de CSAK a da1 -es (a 0 -s scsi id -n levo) hajlando normalisan
mukodni, a tobbire "I/O Error" a valasz. Termeszetesen ha
kicserelem az elsot valamelyik "hatrebb levo" hdd -vel, akkor is
ugyanaz a helyzet, tehat nem a hdd -k hibasak.

Mindezek mellett a Mylex D960 -as MINDEN GOND NELKUL
felismeri es hasznalja (csak konfiguralni maceras)

Azaz: unnepek kozott fogok vele szivni, de rendesen! :(

--
ICQ: 45766480, MSN: michael at mail.bme.hu, Phone: 463-1966