[BSD] FreeBSD telepítés

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2008. Aug. 7., Cs, 14:51:49 CEST

Kelemen Tamas irta:

> En ugy szoktam, hogy csak az alaprendszert teszem fel, utana portsnap -el
> toltom le a ports -t es csup -al meg a legfrissebb src -t, ami tartalmaz par
> javitast az installhoz kepest. Kb igy:
>
> 4. cat /usr/share/examples/cvsup/standard-supfile | sed 's/CHANGE_THIS/cvsup.hu/' > /etc/cvsup
> 5. csup /etc/cvsup
En egybol csup-pal szoktam nekiugrani, de gondolom ez mar izles dolga,
na meg en soha nem hasznaltam a portsnap-ot.

Valamint ez sem tudom mennyire parktikus, de en igy frissitem:
csup -1 -4 -L 2 -z -h cvsup.hu.freebsd.org
/usr/share/examples/cvsup/standard-supfile
csup -1 -4 -L 2 -z -h cvsup.hu.freebsd.org
/usr/share/examples/cvsup/ports-supfile
cd /usr/ports && make fetchindex

Sot a 4-es pont utan azt is el lehet donteni, hogy kell-e uj kernelt
forditani vagy sem.

Zsolt