[BSD] FreeBSD telepítés

Kelemen Tamas kiskele at kele.dyn.hu
2008. Aug. 7., Cs, 14:35:51 CEST

On Thu, Aug 07, 2008 at 02:18:02PM +0200, Auth Gábor wrote:
> Halihó!
>
>  Összeírtam pár dolgot, amelyet a FreeBSD telepítésekor fogok tenni (jelenleg
> VMWare alatt), szeretnék kérni véleményeket, hogy mindent jól csináltam-e,
> illetve vannak-e olyan részek, amelyek szűkszavúak, mivel hasznos lehet mások
> számára is az írás. Az URL:
> http://wiki.javaforum.hu/confluence-2.8.2/display/FREEBSD/FreeBSD+in+my+server

En ugy szoktam, hogy csak az alaprendszert teszem fel, utana portsnap -el
toltom le a ports -t es csup -al meg a legfrissebb src -t, ami tartalmaz par
javitast az installhoz kepest. Kb igy:

1. install freebsd
2. reboot
3. portsnap fetch && portsnap extract
4. cat /usr/share/examples/cvsup/standard-supfile | sed 's/CHANGE_THIS/cvsup.hu/' > /etc/cvsup
5. csup /etc/cvsup
6. cd /usr/src; make buildworld; make buildkernel; make installkernel; reboot
7. mergemaster -p; make installworld; mergemaster; reboot