[BSD] eger scroll

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Ápr. 6., V, 08:15:11 CEST

On Sun, Apr 06, 2008 at 08:02:11AM +0200, Fazekas Mihály wrote:
> Nem hasznalok moused -t.
>
> psm0: <PS/2 Mouse> irq 12 on atkbdc0
> psm0: [GIANT-LOCKED]
> psm0: model IntelliMouse Explorer, device ID 4

Aha, szóval nem synaptics. És ehhez elvileg külön driver van az
xorg-ban.

> Piszkosul nem tudom, hogy merre keresgeljem.
>
> Ports -bol tettem fel mindent, amolyan "default" -ban.

Ami pontosan mit jelent? Az xorg-server-nek milyen kapcsolókat
állítottál be az options-ból?

OPTIONS=	HAL	"Compile with HAL config support" on \
		AIGLX	"Compile with Accelerated Indirect GLX support"
		on \
		SUID	"Install the Xorg server with setuid bit set" on

Mert a hal support pl nem mindegy, mint a kapcsolódó logból kiderül.

> Azt hiszem, hogy az idohiany miatt inkabb egy portdowngrade -et
> fogok megejteni (az xserver -re, mivel a net -en erre a csomagra
> fogtak nehanyan a dolgot)

Nyilván ezt is lehet csinálni, de hátha egyszerűbb a dolog nyitja.

BSD: An Operating System, Not a Religion.