[BSD] eger scroll

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2008. Ápr. 6., V, 08:02:11 CEST

> Nézd meg az összes alkotórészt, ne csak az xorg.conf-ot. Pl nem
> írtad, kiféle-miféle a kérdéses egér, hogy moused-en keresztül
> használod-e (ez az alapértelmezés) vagy valami más driverrel (mint
> amilyen pl a synaptics-hoz van a portsban) stb. Ezekből bármelyik
> változása okozhatja azt, hogy a dolgok "nem mennek úgy, mint
> régen".
Nem hasznalok moused -t.

psm0: <PS/2 Mouse> irq 12 on atkbdc0
psm0: [GIANT-LOCKED]
psm0: model IntelliMouse Explorer, device ID 4

Piszkosul nem tudom, hogy merre keresgeljem.

Ports -bol tettem fel mindent, amolyan "default" -ban.

Azt hiszem, hogy az idohiany miatt inkabb egy portdowngrade -et
fogok megejteni (az xserver -re, mivel a net -en erre a csomagra
fogtak nehanyan a dolgot)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966