[BSD] Nov 1 13:52:36 cassiopeia syslogd: exiting on signal 15

Gergő Szakál szakal.gergo at gmail.com
2007. Nov. 1., Cs, 21:39:43 CET

Szia!

Ez kevés lesz. A következő patancsok kimenete érdekelne engem:

uname -a
dmesg

, mert még azt sem tudom, milyen verziójú FreeBSD van a rendszeren.
Egyébként a síyslogd is ugye a /var-ba dobálja a cuccot, amit érdekes
módon az OS nem tud umountolni -- szerintem ez nem koincidencia. De
kevés adatom van ahhoz, hogy bármit is mondhassak.