[BSD] FreeBSD

Gabor Illo admin at stageline.hu
2007. Május. 26., Szo, 23:43:07 CEST

Sziazstok.

Kb 4 napja kezdtem el foglalkozni a FreeBSD-vel és bánom hogy nem ezzel
kezdtem legelőször a szervereimen.
Persze nem volt zökkenőmentes minden, kb 15x raktam újra de megérte :)
Még a levelezés hátra van, de nagyon tetszik a rendszer.
Remélem hogy 10.000 weboldal letöltésnél is olyan marad amilyen most
frissen installálva és nem fogja megenni a gépeim erőforrását.

Ha már így elkezdtem irogatni akkor megkérdezném hogy találkoztatok-e
már olyannal, hogy amikor bootol a rendszer, ezeket kétszer tölti be

mysql_enable="YES"
apache22_enable="YES"
memcached_enable="YES"

és utánna írja hogy failed to bind arddess.. port használatban stb...

A /etc/rc.conf fájlom az alábbi beállításokat tartalmazza:

defaultrouter="192.168.2.1"
gateway_enable="YES"
hostname="www.xyz.hu"
ifconfig_rl0="inet 192.168.2.141 netmask 255.255.255.0"
inetd_enable="YES"
ipv6_enable="YES"
keymap="hu.iso2.102keys"
sshd_enable="YES"
usbd_enable="YES"
mysql_enable="YES"
apache22_enable="YES"
memcached_enable="YES"

Ha találtok benne hibát légyszi jelezzétek, de minden féle ötletet
szívesen fogadnék.

Köszönöm előre is

Gabor