[BSD] FreeBSD szervernek?

Gábor Illó stageline at gmail.com
2007. Júl. 11., Sze, 10:43:58 CEST

Üdv. Szerintem ha eddig iptablessel volt csak dolgod, akkor inkább maradj
ubuntu/debian -nál, FreeBSD-ben a tűzfal kicsit bonyolultabb meg külön meg
kell tanulni. A config nem olyan mint debiannal hogy google kikeres ctrl+c
aztán restart, mert bsd-hez elég kevés a magyar doksi, de angolul sincsenek
tutorialok, mert inkább levelezőlistán folyik a kommunikacio.