[BSD] FreeBSD szervernek?

Németh Dávid nemeth.david at hdsnet.hu
2007. Júl. 11., Sze, 10:06:44 CEST

Sziasztok!

Nemrég kerültem egy céghez rendszergazdaként, ahol most az a feladatom, hogy
egy elég jó vasra (p4 3 GHZ, 512 RAM) kellene telepítenem szervert, mert az
előző egy 5-6 éves mandriva és újítani szeretnének. Linux os-ek közül
Ubuntut meg SUSEt ismerem alapszinten, szóval nem vagyok egy nagy Linux guru
:P
Fórumok olvasgatása után arra jutottam, hogy nálam sokkal okosabbak RHEL
vagy FreeBSD szervert javasolnak. Redhat Enterprise fizetős és FreeBSDről
amúgy is sok jót hallottam, így erre esett a választás.
Mivel még sosem használtam, és így nem is értek hozzá, szeretnék
megerősítést kérni tőletek, hogy nyugodt szívvel ajánljátok-e ezt az OS-t
szervernek.
A szerver alatt egy nagyon kis igényű rendszert értek. Egy nem túl nagy cég
http-, ftp-szerver, illetve tűzfal feladatait kell mindössze ellátnia.
Lényeg, hogy stabil legyen, és ne kelljen nagyon hozzányúlni, ha már egyszer
bekonfigoltam.

Előre is nagyon köszönöm.

Üdv,
Dév