[BSD] PC-BSD

Zsolt Kúti kuti.zsolt at cetelem.hu
2007. Júl. 3., K, 10:30:33 CEST

Tue, 3 Jul 2007 10:20:40 +0200 (CEST): Látszólag Lakatos Arpad
véste elektronokba/apparently Lakatos Arpad carved into
e-lectrons:

> Kerdesem igaz, nagyon meg nincs, csak gondoltam leirom ide,
> hogy tetszik, erdekel, foglalkozom vele :)
Egészségedre! :-)

> Bar, ha mar irtam a listara, azt megkerdeznem, hogy tudok
> fontokat telepiteni erre, a rendszerben levok melle ? Elvileg
Tanulmányozd a "ports" használatát. Evvel standard módon
pakolhatsz föl/le alkalmazásokat vagy éppen fontokat a
rendszeredre.

> van a rendszerben egy fontview progi, amivel tudtam csatolni
> fontokat a BSD ala (pl. az XP-nel is hasznalt Georgia, Courier
> stb. ) de a rendszerben megsem talalom, legalabbis az Open
> Office nem irja ki ezeket az uj betucsaladokat. Vagy valamit
> meg nem allitottam be vagy hianyzik meg valami... (?)

A /etc/xorg.conf-ban a FontPath bejegyzést keresd.

Üdv!

Zsolt