[BSD] PC-BSD

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2007. Júl. 3., K, 10:20:40 CEST

Udv Lista!

Most tettem fel a hetvegen a gepemre a PC-BSD -t, kivancsisagbol s tetszik :)
Persze, kezdhettem volna egy ,,egyszerubb'' BSD-rendszerel is, nyilvan,
hogy kicsit jobban belemasszak, de szerintem fogok foglalkozni majd
,,regebbi'' BSD rendszerekkel is (ha jol neztem, ez vegul is a Free BSD
6,1 -es verzioja vagy arra epul.. grafikaban pedig ez is KDE-t hasznal).
Mindenesetre lassan igyekszem ez altal atszoktatni magam holmi
,,kommersz'' rendszerrol erre :))

Kerdesem igaz, nagyon meg nincs, csak gondoltam leirom ide, hogy tetszik,
erdekel, foglalkozom vele :)
Bar, ha mar irtam a listara, azt megkerdeznem, hogy tudok fontokat
telepiteni erre, a rendszerben levok melle ? Elvileg van a rendszerben egy
fontview progi, amivel tudtam csatolni fontokat a BSD ala (pl. az XP-nel
is hasznalt Georgia, Courier stb. ) de a rendszerben megsem talalom,
legalabbis az Open Office nem irja ki ezeket az uj betucsaladokat.
Vagy valamit meg nem allitottam be vagy hianyzik meg valami... (?)

Udv,

Arpi / kando