[BSD] devfs, nautilus-cd-burner, stb.

Bálint Levente balintl at albertfalva.sulinet.hu
2007. Jan. 24., Sze, 18:02:22 CET

Udvozlet!

Most frissitettem otthon FreeBSD6.2-re
(binarisan, net sajnos nincs), hogy korabban
nem latott modon parasztvakuljak az ujabb
gnome-tol (1.16) es egyebektol.

1. Rovidke kereses utan nem lattam nyomat, hogy
lenne valami vegleges megoldas arra a problemara,
hogy a devfs.conf-ba beirt
perm cd0 ...
perm pass0 ...
sorok esetleg nem hatasosak, mert bootolaskor a
/etc/devfs elobb lefut(hat?), mint ahogy a fenti
eszkozok letrejonnenek (ha jol ertem).  Szoval
kezzel kell restartolni a devfs-t vagy - egy ajanlas
szerint - pl. sleep 15-ot beirni a devfs script
elejere.  Nincs ez megoldva, vagy csak en vagyok
vak?

2. Nem igazan egeto problema, de ha mar...
Ismert hiba, a nautilis-cd-burner - hibasan -
keves helyet reklamal, pl. egy ures cd-re nem
akar kiirni 550M cuccot.  A ports-ban nincs ez
javitva?  (Es tudom, helyette ott van a burncd,
brasero, stb.)

3. Az, hogy az automatikus-felcsatolas-es-az-ikont-
az-asztalra-kidobas neha megtortenik, neha meg nem,
vagy a Szamitogep alatt lehet felcsatolni, maskor
meg nem, ez a jelenlegi fejlettsegi allapot jele,
vagy megpiszkalhato?  Neha meg jobban bizom a
primitiv kis scripteket futtato ikonjaimban.

Elnezest, ha megoldott problemakra kerdeztem ra.

Balint Levente