[BSD] Raid vezérl?...

Csermák Szabolcs csszabolcs at srwtrade.hu
2007. Aug. 1., Sze, 09:35:20 CEST

Szia!

Köszi a választ.

netBSD 3.1-et akartam felrakni a gépre.

Current-ágat hogy lehet? Létezik ahhoz ISO image?
Jól sejtem, hogy a current, az a 4.0_BETA?

Egy webszerverre kéne telepíteni a rendszert, ezért nem tudom, hogy béta
mennyire jó választás, de gondolom a későbbiekben frissíthető rendes
release-re is.

Szóval most a legnagyobb problémám, hogy hogyan rakjam fel a current-et
egy szűz gépre...

Üdv:
Szapi