[BSD] Raid vezérl?...

Crusader crusader at netbsd.hu
2007. Aug. 1., Sze, 09:07:00 CEST

On Wed, 1 Aug 2007 01:32:12 +0200 (CEST)
Csermák Szabolcs <csszabolcs at srwtrade.hu> wrote:

Szia
> Még eléggé kezd? BSD-s vagyok, netBSD-t szeretnék feltelepíteni egy
> gépre. A gépben található egy ITE IT8212-es RAID vezérl?, amire 2db
> 400-as winchester van kötve.
> A vezérl? setupjában beállítottam a RAID-1-es módot.
>
> A netBSD telepít?je azonban azt mondja, hogy nem talál hdd-t.
>
> A dmesg-ben benne van, hogy megtalálja az eszközt (van egy sor Raid
> mass storage szöveggel), de utána oda van írva, hogy "function 0 not
> configured".
>
> Mi lehet a gond?

Az a gond, hogy a kernel nem tartalmazza az eszközhöz tartozó device
driver részt. A NetBSD mekyik verzióját kívánod telepíteni? A
http://www.netbsd.org/support/hardware/pci.html oldal a -current ág
által támogatott eszközöket sorolja fel, itt megtalálod a te
eszközödet, mint támogatott RAID kontrollert:
Bus master DMA is
supported on the following PCI IDE chipsets:

    * ITE IT8212 (GigaRAID)

Próbáld meg a -current ágat telepíteni.

Sok sikert!
Feri