[BSD] Hídhoz milyen NIC-et?

damaweb davies at damaweb.org
2007. Ápr. 20., P, 21:34:01 CEST

Igen de a Server Adapter PCIe -es ha az számít valamit :-)
Számít valamit? Egy DELL POWEREDGE 1600SC szerverlap még lassabb mint
egy mezei PC -é
400Mhz FSB. 3200MB/s ....
a jelenlegi lap 1066Mhz -es FSB-n megy. Ha így vesszük sokkal gyorsabb,
igaz nem REG-ECC, és nem XEON.
szóval? hogyan lehet elérni azt a 2Gbps-es minimumot?

Ahogy néztem cksumot ő számolja, ennyivel is kevesebb dolga van a kernelnek.
Tudja a Port Trunkot is... szóval szerintem ezzel biztos, hogy menne, a
kérdés továbbra is az, hogy menne -e
egy egyszerübb Desktop karival is?

--------- következő rész ---------