[BSD] Hídhoz milyen NIC-et?

Egervary Gergely gergely at egervary.hu
2007. Ápr. 20., P, 20:59:49 CEST

damaweb wrote:
> üdv,
> Szeretnénk egy viszonylag nagy hálózatot összekapcsolni egy szervergépen
> keresztül.
> Egy teszt során sikerült is, viszont ami most van benne 2db 2000ft-os
> hálókarik
> nagyon terhelik a gépet. kb. 600Mbit -nél I/O 100% -ot visz a CPU-ból.
>
> 2db 2000forintos TP-Link gigabites kari volt benne, FreeBSD 6.2.
> 3Ghz, 512MB RAM 533MhZ.
>
> kldload brdige
> és nem az if_bridge -et használtam.
>
> Kérdés az, hogy lehetséges-e az hogy ha veszek bele egy D-Link DGE-530T
> [...]

kártyagyártó lényegtelen, broadcom tigon, marvell yukon, intel pro/1000 chipset
legyen rajta lehetőleg.

nem kell a server adapter, desktop adapter is elég. nem fogod tudni kihasználni
a plussz szolgáltatásokat...

ezek 4-8 ezer/darab körül beszerezhetőek.

más:

egy mezei PC-től 32 bites PCI buszon totál átvitelben ne várj többet 700-800 megabitnél.

--
Egerváry Gergely
<gergely at egervary.hu>