[BSD] apache nagyon lassú

Nagy Zoltán A. nyozo at hyadok.hu
2006. Sze. 1., P, 12:20:21 CEST

Szia!

Merő véletlenségből nincs valami ipfw vagy egyéb tűzfalad?
Azzal könnyű előidézni hasonló parajelenségeket. Ha fut ilyen
lődd le nézd meg megint -- és ha begyorsul, akkor érdemes
reszelgetni még azt a fw-konfigot. :) BSD milyen -- ezt nem
írtad amúgy, pedig lehet számít.

                   Üdv: Nyözö

--
Nagy Zoltán A. (Nyözö)